sobota, 25 maja 2019; w sklepie jest 4512 produktów
ZALOGUJ SIĘ ZAŁOŻ KONTO

Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy! 
Twój schowek jest pusty.
kategorie

Newsletter

Podaj e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach wydawniczych i promocjach zapisz się
Komunikacja interpersonalna w relacjach z klientem

Komunikacja interpersonalna w relacjach z klientem

Trwają zapisy
Czas trwania: 24 godziny / 6 spotkań
Miejsce: CENTRUM SZKOLENIOWE ODDK - Sopot Wyścigi, ul. Rzemieślnicza 33 (ok. 8 min. od stacji kolejki SKM Sopot-Wyścigi)

cena: 720,00
opłata jednorazowa

Sprawdź, co zawiera cena
zapisz się
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami
 
opis
Materiały:
Każdy uczestnik otrzymuje materiały przygotowane przez prowadzącego.

Organizacja:
  1. Program jest realizowany przez 3 tygodnie, obejmuje 24 godziny dydaktyczne.
  2. Zajęcia odbywają się w poniedziałki i środy w godz. 16:30-19:30.
  3. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.

Regulamin uczestnictwa w szkoleniach i kursach stacjonarnych


 
program
1. Komunikacja interpersonalna:
       a) definicja i rodzaje komunikacji,
       b) model komunikacji,
       c) komunikacja werbalna i niewerbalna w kontakcie z klientem,
       d) aktywne słuchanie,
       e) zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej,
       f) bariery komunikacyjne,
       g) style komunikowania się,

2. Etapy obsługi klienta:
       a) zasady postępowania na etapie rozpoczęcia obsługi klienta,
       b) pierwsze wrażenie,
       c) empatia w kontakcie z klientem,
       d) rozpoznawanie i sposoby zaspakajania potrzeb klienta,
       e) zakończenie procesu obsługi klienta,
       f) radzenie sobie z trudnym klientem,

3. Zachowania asertywne w relacjach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym:
       a) reakcja na atak i krytykę,
       b) radzenie sobie z zastrzeżeniami i pretensjami klienta,
       c) wyrażanie oczekiwań wobec klienta,
       d) radzenie sobie z manipulacją ze strony klienta,
       e) rozwiązywanie sytuacji konfliktowych,

4. Komunikacja pisemna z klientem:
       a) cel komunikatu,
       b) zasady prowadzenia korespondencji pisemnej i mailowej,
       c) formatowanie tekstów użytkowych.

5. Rozmowa telefoniczna z klientem:
       a) zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
       b) różnice między rozmową face to face a telefoniczną, specyfika kontaktu telefonicznego.
mapka
jak się zapisać
Zgłoszenia udziału w kursie przyjmujemy:
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego (ZAPISZ SIĘ)
- faksem pod numerem 58/ 735-72-83
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: szkolenia@oddk.pl


Wpłaty prosimy dokonywać w biurze ODDK lub na konto po telefonicznym lub e-mailowym potwierdzeniu rozpoczęcia kursu w planowanym terminie.
Santander Bank Polska S.A. 1 O. w Gdańsku 08 1090 1098 0000 0000 0901 5775

Masz pytania?
Zadzwoń: 58 735 72 45  lub  58 735 72 50
zapisz się do newslettera
płatności obsługujepayu
ODDK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Obrońców Westerplatte 32A, 80-317 Gdańsk, tel./faks: (58) 554 29 17   ...więcej »
Opracowanie Prekursor