Materiały
Każdy uczestnik otrzymuje materiały przygotowane przez prowadzącego.
Organizacja
1. Szkolenie obejmuje 16 godzin dydaktycznych i realizowane jest w godzinach 9:00-15:00.
2. Dla uczestników szkolenia przygotowany jest serwis kawowy wraz ze słodkim poczęstunkiem.
3. Szkolenie kończy się wydaniem zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
Obrona własnego zdania i rzeczowe reagowanie na krytykę.
Technik doskonałej komunikacji w firmie (przebieg informacji i jej wykorzystanie).
Budowanie skutecznej współpracy.
Pytania uczestników.
mapka
jak się zapisać
Zgłoszenia udziału w szkoleniu przyjmujemy:
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego (ZAPISZ SIĘ)
- faksem pod numerem 58/ 554-29-17 wew. 3 - za pośrednictwem poczty elektronicznej: szkolenia@oddk.pl
Wpłaty prosimy dokonywać w biurze ODDK lub na konto po telefonicznym lub e-mailowym potwierdzeniu rozpoczęcia szkolenia
w planowanym terminie. Santander Bank Polska S.A. 1 O. w Gdańsku 08 1090 1098 0000 0000 0901 5775